ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מצברים לרכב חשמלי – האם זהו אותו מצבר כמו רכב בנזין?

מצברים לרכבים בחיפה

הרעיון של סוללה לרכב הוגה לראשונה בשנת 1859 על ידי גסטון פלנטה. הוא המציא את תא העופרת-חומצה וזה היה הסוללה האלקטרוכימית הראשונה אי פעם שנוצרה לשימוש מסחרי. יצירת מצבר מסוג זה אפשרה למכוניות לנסוע מרחקים ארוכים יותר מבלי לדאוג שיגמר הדלק. מפעלים חשו שלסוללות עופרת יש חסרונות רבים מדי מכדי שישמשו כצורת כוח עיקרית למכוניות; בעיקר שהם היו כבדים ולקח יותר מדי זמן להטעין אותם.

ואז בשנת 1881 ממציא בשם תומס אדיסון יצר את מה שאנו מכנים היום בשם ניקל-c

האם המצבר לרכב חשמלי הוא אותו מצבר של רכב בנזין?

העתיד של המכוניות החשמליות הוא מזהיר, עם תעשיית המצברים בחזית. ייצור הסוללות גדל בכ-12% בשנים האחרונות, והוא צפוי להמשיך ולגדול.
סוללת המכונית החשמלית היא ספק הכוח לרכב חשמלי, כולל היברידיות פלאג-אין. הסוללה תהיה אחד הרכיבים היקרים ביותר ברכב EV, כך שיהיה חשוב לוודא שהסוללות מיועדות להחזיק מעמד למשך 10-15 שנים.
מצברים לרכב חשמלי יקרים לצרכנים, אך הם אטרקטיביים מבחינה כלכלית עבור בעלי רכב כאשר רואים אותם כנכס מופחת.

המצבר של רכב חשמלי אינו אותו מצבר של רכב בנזין. ראשית, התגובות הכימיות בכלי רכב חשמליים יעילות יותר מאלה ברכבי בנזין. מכאן שרכב חשמלי דורש פחות אנרגיה כדי לעבור את אותו מרחק כמו רכב בנזין. הסוללות של כלי רכב חשמליים מאפשרות גם זמן טעינה מהיר יותר הודות לטכנולוגיות חדשות הקיימות כיום בשוק.

סוגי הסוללות השונים המשמשים במכוניות חשמליות

בשנים האחרונות, מכוניות חשמליות נתפסו כפתרון מבטיח להפחתת פליטת גזי חממה על ידי הפחתת התלות שלנו בדלקים מאובנים. כדי שמכוניות חשמליות יהיו כמה שיותר יעילות, הסוללות שמניעות אותן צריכות להיות מסוגלות לאגור הרבה אנרגיה. הסוללה יכולה לאגור אנרגיה חשמלית ממקור מתח חיצוני או להמיר אנרגיה כימית מתא דלק לחשמל.
ישנם כמה סוגים שונים של סוללות שניתן להשתמש בהן כדי להפעיל מכוניות חשמליות. אלה כוללים חומצה עופרת, הידריד מתכת ניקל, ליתיום יון ופולימר ליתיום.
לסוללות חומצת עופרת בממוצע יש את תוחלת החיים הנמוכה ביותר. יש להם גם את המשקל והנפח הגבוהים ביותר על סיפון מכונית חשמלית בהשוואה לסוגי סוללות אחרים. ניתן לפרוק את הסוללות הללו בבטחה עד לנקודה שבה הן לא יכולות להפעיל יותר את המכונית מבלי שייגרם נזק לתאי המצבר עצמם.

לסוללות ניקל מתכת הידריד יש תוחלת חיים ארוכה יותר מזו של סוללות מסוג חומצת עופרת ומגבלת הפריקה גבוהה יותר מדי. הם פחות רעילים מהסוללה מסוג חומצת עופרת, והם גם שוקלים פחות, מה שמוביל לרכב קל יותר שהוא יעיל יותר במונחים של צריכת אנרגיה עבור כל קילומטר שעבר רכב חשמלי

כמה עולה להטעין רכב חשמלי

בישראל מחיר החשמל עומד על 0.56 ש"ח בממוצע לקוט"ש.

תעריף הטענת רכב חשמלי בישראל מחושב על בסיס קילוואט-שעה, בחיוב בסיס של 24 שקלים ותוספת של 2 שקלים לכל קילומטר נסיעה בזמן הטעינה.

סוללת רכב חשמלי טיפוסי צריך להיטען במשך 3 שעות כדי לקבל טווח של 150 קילומטרים. המשמעות היא שיעלה כ-66 ש"ח להטעין סוללה מ-0% ל-100%.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים