ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

אל תמהרו להחליף – איך מטעינים מצבר ובודקים אותו?

בוסטר לרכבים

מצבר הוא מסוג הדברים שאנחנו נזכרים בו רק כשהוא מתקלקל. כאשר הרכב לא מתניע, לפני שאתם קוראים קדיש על המצבר הישן, תוכלו לנסות תחילה להטעין אותו. אז איך בודקים מצבר? ואיך להטעין מצבר? כל התשובות ועוד במדריך הבא.

המצבר אחראי על זרימת החשמל ברכב, החל מהנעת הרכב, ועד להפעלה של המזגן, החלונות, השעון, הרדיו ומערכת המולטימדיה במידה ויש. אורך חייו של מצבר נע בין 3-4 שנים ברוב המקרים.

סימן שכדאי לבדוק את המצבר

לפני שתקבעו את מותו של המצבר, כדאי לבצע קודם בדיקה על מנת לבדוק שהכול תקין. לעיתים תוכלו לסגור את הסיפור על ידי תיקון ממוקד, מבלי להחליף את המצבר.

בדומה לגוף האדם שמעלה את החום כאשר יש דלקת או זיהום, המצבר גם הוא שולח לנו סימנים שמשהו לא תקין. למשל, החלונות איטיים או נתקעים, וכבר לא עולים ויורדים בקלות כמו פעם. סימן נוסף הוא קושי בהתנעה, כאשר לעיתים נדרשים מספר ניסיונות להתניע את הרכב. המזגן עלול להשתעל קלות, והסימן הבולט מכולם – נדלקת נורת המצבר או נורת חיווי. כל הסימנים האלו, מצביעים על כך שהגיע הזמן לבצע בדיקה למצבר שלכם.

איך בודקים מצבר ואיך זה עובד?

על מנת לבדוק את בדיקת המצבר יש להיעזר בשירותי חשמלאות רכב, או במוסך. היום קיימות מגוון חברות שמציעות שירותי החלפת מצברים ובדיקת מצברים עד הבית, מה שחוסך מכם את ההגעה למוסך. הבדיקה מתבצעת באמצעות רב מודד, בעזרתו אנשי המקצוע יכולים למדוד את המתח ואת הזרם, ולקבל תמונה מלאה על מצב המצבר. כלי נוסף שיתבצע בו שימוש הוא מד השראתי, העוזר לאתר זליגת חשמל. כשאנשי המקצוע יבדקו את הרכב שלכם, הם ידעו לקבוע אם "הלך המצבר" ויש להחליפו, או שניתן להטעין את המצבר. ניתן לבצע בדיקת זליגת זרם, על מנת להפריד בין הקריאות של צרכני החשמל השונים ברכב. הטווח המומלץ הוא בין 25 ל-70 מילאמפר ביום.

איך להטעין מצבר?

כאשר הרכב עומד ללא תנועה במשך זמן ממושך, הוא עלול לעיתים לעשות בעיות בהנעה הראשונית. במצב כזה, ההמלצה היא להטעין את המצבר בעזרת כבלים שיתחברו למצבר של רכב אחר בעל מתח זהה. זה השלב בו חשוב להקפיד על ההוראות, ולבצע את הדברים בצורה מדויקת. זכרו שמדובר במצברים הנושאים זרם חשמלי, והתנהלות לא נכונה עלולה לסכן חיים.

כאשר שני הרכבים כבויים – נתחיל מהמצבר התקול – בשלב הראשון יש לחבר את הכבל האדום להדק הפלוס. לאחר מכן נחבר את הקצה השני של אותו הכבל (האדום) להדק הפלוס במצבר התקין. קחו נשימה – אתם בחצי הדרך. כעת עברו לכבל השחור, וחברו אותו להדק המינוס במצבר התקין, ולבסוף חברו את הקצה של אותו הכבל למצבר התקול.

אחרי שכל הכבלים במקומם הנכון, ודאו זאת בשנית וכעת ניתן להתניע את הרכבים – תחילה את הרכב התקין, ולבסוף ברכב עם המצבר התקול. המתינו 30 דקות וכבו את הרכב התקול. במידה והוא לא מתניע, ככל הנראה שתזדקקו להחלפת מצבר.

לא בטוחים איך בודקים מצבר ואיך להטעין מצבר? היועצים שלנו ישמחו לסייע לכם

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים