ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

איך לבחור מצברים לאופניים חשמליות?

מצבר לאופניים חשמליות

בשנים האחרונות חלה עלייה חדה באחוזי הרוכבים על אופניים חשמליים. רבים מוצאים את האופניים כפיתרון פשוט ונוח, שמסייע להתנייד ממקום למקום. האופניים מתאימות לנסיעות קצרות וארוכות כאחד, ומאפשרות התניידות קלה.

החלק החשוב ביותר באופניים חשמליים

תנועת האופניים החשמליים מתבססת בעיקר על המצבר. אפשר לומר שחוויית הנסיעה כולה תקבע על פי איכות המצבר. מצבר איכותי יכול להפוך את הנסיעה לחלקה ונוחה, ללא צורך בהטענות תכופות. לעומת זאת, מצבר באיכות ירודה עלול להיגמר לפני שהגענו הביתה, ולגרום לנו לפדל ולהזיע. בסופו של דבר, אופניים חשמליים מאפשרים איכות חיים והתניידות נוחה במרחב, כל עוד מתאימים את המצבר הנכון לאופניים. אם כבר השקעתם ברכישת אופניים חשמליים, כדאי להקדיש את הזמן והמשאבים כדי לקנות מצבר איכותי ואמין, שיהפוך את חוויית הנסיעה לחלקה.

כיצד לבחור את קיבולת המצבר הרצויה?

קיימים מספר פרמטרים שעוזרים לנו להחליט מה הקיבולת הרצויה.

  • מרחק הנסיעה – במידה והאופניים החשמליים משמשים אתכם בעיקר למרחקים קצרים, אינכם צריכים קיבולת גדולה. במידה ואתם משתמשים באופניים לנסיעות ארוכות, ההמלצה היא לבחור במצבר בנפח 10 אמפר לשעה.
  • משקל הגוף – כושר הנשיאה של האופניים מושפע באופן ישיר ממשקל הגוף של הרוכב. כשניגשים לבחור סוללה, כדאי לקחת בחשבון גם את גורם המשקל, ולבחור במצבר בעל קיבולת גבוהה כשמדובר ברוכב בעל משקל גוף גבוהה.
  • תנאי הדרך – במידה ואתם נוסעים כל בוקר לעבודה נסיעה ארוכה שכוללת עלייה, כדאי לתת על כך את הדעת. דרך תלולה או עלייה חדה, ידרשו גם הם מצברים חזקים בעלי קיבולת גבוהה כדי להניע את האופניים.

משך האחריות

לפני שאתם רוכשים את מצבר החלומות, כדאי לוודא כמה פרטים חשובים כמו משך האחריות, ומה היא כוללת, ואילו מקרים אינם נכללים באחריות. כך תוכלו לבצע השוואה בין המצברים השונים, ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

כללי בטיחות – מנעו את האסון הבא

כאשר אתם בוחרים מצבר לאופניים החשמליות, כדאי להשקיע את הזמן בעיון בעלון הבטיחות. שימו לב לא להשאיר את המצבר מחובר לחשמל במשך יותר מ-24 שעות. היועצים של בית המצברים ידעו לייעץ לכם כיצד לשמור על הבטיחות בהתעסקות עם המצבר, על מנת לוודא שלא יהיו תקלות שעלולות לסכן חיים. אין לכסות את המצבר בשעת ההטענה, ולהקפיד שמעלות הסוללה לא יעלו מעל 60 מעלות, ולהימנע מהטענת המצבר במקומות רטובים, חמים, או בסביבה דלוקה. זכרו שהקפדה על הכללים יכולה למנוע אסון.

שמירה על המצבר לאורך זמן

אורך חייו של המצבר תלוי בין היתר בתנאי האחזקה שלו. המומחים של בית המצברים כבר ידעו לכוון אתכם אילו פעולות אפשר לעשות על מנת להאריך את חיי המצבר, על מנת להתנהל בחסכוניות. ההמלצה היא לא לאפשר למצבר להתרוקן עד הסוף, אלא להקפיד להטעין את הסוללה לעיתים תכופות.

בבית המצברים תוכלו למצוא מגוון של מצברים לאופניים חשמליות / חשמליים, בהתאם לדגם האופניים שלכם. היועצים שלנו יוכלו לכוון אתכם, ולהתאים עבורכם את דגם המצבר בהתאם לאופניים. על ידי התאמה נכונה, הרכבה, ותחזוקה נכונה של המצבר, היא תוכל ללוות אתכם מספר שנים.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים