ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מגוון רחב של מצברים לאופנועים וקטנועים בבית המצברים

מבצעי המצברים שלנו

עולם המצברים הוא עולם רחב, במיוחד כשמדובר במצברים לאופנועים או קטנועים. עבור רוכבים רבים האופנוע הוא ה"בייבי" שלהם, וברגע שמפסיק לעבוד עלול לגרום להרבה מתח. השאיפה היא למצוא את המצבר המושלם והמתאים ביותר, שיוכל להחזיק לטווח ארוך, במחיר נוח והוגן ואחריות ארוכה. כשמדובר במצברים לאופנועים, ריבוי האפשרויות מבלבל לא פעם את הרוכבים, שמנסים למצוא את המצבר המתאים ביותר במחיר אטרקטיבי ומשתלם מתוך ים האפשרויות.

סוגי מצברים – עושים סדר בבלגן

כידוע, המצבר אחראי על ההנעה הראשונית לאופנוע, ועל צריכת החשמל של האופנוע. כשמדברים על מצברים לאופנועים, החלוקה היא לשלושה סוגים עיקריים –

  • מצבר פתוח – מצבר פתוח פועל על מים מזוקקים. המצבר הפתוח עובד על התגובה הכימית בין החומצה לבסיס, כאשר המים המזוקקים פוגשים בעופרת. המצבר יגיע ללא נוזלים, על מנת שלא להתחיל את הפעילות הכימית לפני תחילת השימוש. על מנת לשמור על המצבר הפתוח לאורך זמן, כדאי לבצע פעולות תחזוקה שוטפת של בדיקת המים במצבר, מה שימנע את השריפה שלו.
  • מצבר אטום – בניגוד למצבר הפתוח, המצבר הסגור עובד על מערכת סגורה שלא דורשת תוספת נוזלים. גם המצבר האטום מסתמך על התגובה הכימית בין חומצה לבסיס, רק שהפעם היסודות נמצאים במצב ג'ל. אין צורך להוסיף מים מזוקקים, אך יש לוודא שהמצבר נשאר שלם ללא סדקים או חורים.
  • מצבר ליתיום – מצבר ליתיום הוא "הבחור החדש" בשכונת מצברי האופנועים. מצבר ליתיום אינו מכיל חומצות, אלא פוספט. מצבר הליתיום מתאים לתנאים קיצוניים – קור קיצוני או שרב כבד, ומבטיח אספקת חשמל יציבה לאופנוע.

כמה דברים שצריך לדעת לפני שבוחרים מצבר

אורך חייו של מצבר לאופנוע או קטנוע הוא בטווח של שנתיים. על מנת לבחור את המצבר המתאים ביותר עבורכם, כדאי לאפיין תחילה את הרגלי הרכיבה שלכם. במידה ואתם משתמשים באופנוע ככלי תחבורה עיקרי, ניתן לבחור מצבר איכותי ואמין, שישמש אתכם ויחזיק בטווח הארוך. לעומת זאת, במידה והאופנוע משמש לטיולי שטח בסוף השבוע, ניתן להתפשר על מצבר במחיר מוזל שעושה את העבודה.

החלפת המצבר על ידי אנשי מקצוע

גם אם אתם מרגישים בטוחים להחליף את המצבר בעצמכם, כדאי בכל זאת להיעזר באיש מקצוע. חשוב לקבע את המצבר בצורה טובה ויציבה, מה שימנע ממנו מכות וסדקים שנגרמים מרעידות בזמן הנסיעה. מצבר שיורכב בצורה נכונה והדוקה, ילווה אתכם כשנתיים ללא דאגות. בנוסף, תוכלו להנות מאחריות על המצבר, ולהיות בראש שקט בידיעה שהאופנוע שלכם בידיים טובות.

שירותי החלפת מצבר לאופנוע – עד הבית

במידה והאופנוע מושבת בגלל שנגמר המצבר, תוכלו להזמין שירותי החלפת מצבר עד הבית. היועצים שלנו יבינו מכם את הרגלי הרכיבה שלכם ואת התדירות, ויפרשו בפניכם את האופציות העומדות בפניכם בצורה גלויה – מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמצברים, ויקבעו מה המצבר המתאים ביותר עבור האופנוע או הקטנוע. לאחר שתקבלו החלטה יחד עם אנשי המקצוע, הם ירכיבו עבורכם את המצבר החדש בצורה מקצועית.

המומחים של בית המצברים החליפו מאות מצברים לאופנועים וקטנועים לאורך השנים. בזכות הניסיון שצברנו נוכל לייעץ לכם על החלפת המצבר, על מנת להחזיר את האופנוע לקדמותו בהקדם האפשרי.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים