ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

איך בודקים תקינות מצבר – כל מה שצריך לדעת

מצבר בוש

המצבר אחראי על זרימת החשמל ברכב, ותפקידו הוא לסייע בהתנעה. מלבד ההתנעה, המצבר אחראי על האורות, הרדיו, והמזגן. בדיקת תקינות מצבר יכולה למנוע מצבים לא נעימים בהם הרכב נתקע, ואף לשמור על הבטיחות. אז איך עושים זאת? וכמה זמן מחזיק מצבר?

אורך החיים של מצבר – כמה זמן מחזיק מצבר?

אורך החיים של מצבר תלוי במידה רבה באופן השימוש ברכב. ברוב המקרים הטווח הוא 3-4 שנים עד שתצטרכו להחליף את המצבר, כאשר הדבר נקבע על פי תדירות הנסיעות, הפעלת המזגן והאורות. בנוסף, אורך חיי המצבר מושפע באופן ישיר ממתח הטעינה שהמצבר מקבל מהאלטרנטור. האלטרנטור, או בעברית מחולל זרם חילופים, אחראי על מתח הטעינה שהמצבר מקבל. כדי להאריך את אורך חיי המצבר, המתח צריך להיות במידה הנכונה, בעוד מתח נמוך או גבוה מדי עלול לקצר את אורך חיי המצבר. תחזוקה נכונה של המצבר, יכולה לסייע למצות את הפוטנציאל שלו עד תום.

איך נדע שהגיע הזמן לבצע בדיקת תקינות למצבר?

קיימים לא מעט סימנים שיכולים להתריע שהגיע הזמן לבדוק את תקינות המצבר. אחד הסימנים המוכרים ביותר הוא התקתוק הקלאסי שהרכב משמיע כאשר מסובבים את המפתח בסוויץ׳. קושי בהתנעה הוא סימן למצבר חלש, שנמצא בימיו האחרונים, או לחלופים דורש תיקון.

מזגן חלש וחלונות איטיים

סימן נוסף שמעיד על כך שהמצבר זקוק לבדיקה הוא מזגן חלש, שאינו מקרר או מחמם כראוי, או פועל בעוצמה נמוכה מהרגיל. כשהמצבר חלש הדבר ייתן את אותותיו גם על החלונות, שעלולים להיתקע, או לנוע באיטיות.

נורה דולקת

רובנו היינו מעדיפים להתעלם כאשר הנורה של המצבר נדלקת, אבל טיפול בזמן אמת יכול לחסוך כאב ראש בעתיד. נורה דולקת פירושה שקיימת בעיה במערכת החשמל של המצבר, שכדאי לבדוק ולאתר בזמן, על מנת למנוע נזק לרכב ולמצבר. בין אם מדובר בנורה של המצבר, או בנורית חיווי בלוח השעונים, כדאי לבדוק את העניין.

אם זיהיתים את אחד מהסימנים הבאים, אולי כדאי להזמין שירותי בדיקה למצבר שלכם.

איך בודקים תקינות מצבר

הבדיקה תתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. תוכלו להגיע למוסך, או לחילופין להזמין שירותי בדיקה עד הבית. אנשי המקצוע יגיעו עד אליכם מצוידים ברב מודד – המסייע למדוד גם את הזרם וגם את המתח, כדי שבעל המקצוע יוכל לאתר את הבעיה. ניתן להיעזר גם מד זרם השראתי, שמסייע לאתר זליגת חשמל. היום כל שירותי החלפת מצברים מציעים גם שירותי בדיקת טעינה, ובכך יודעים לקבוע האם יש צורך להחליף את המצבר, או לבצע תיקון קטן

בדיקת זליגת זרם

המספר המייצג את זרם הזליגה מתייחס לכל צרכני החשמל ברכב – רדיו, שעון ומחשב. על מנת לתקן את המצב, יש לאתר תחילה את מקור צריכת הזרם. בעזרת מד זרם השראתי ניתן יהיה לבודד את הקריאה של כל אחד מצרכני החשמל ברכב, ובכך לפתור את הבעיה באופן נקודתי. הטווח הממוצע הוא בין 25 ל-70 מילאמפר ביום, שמירה על הטווח המומלץ תאריך את חיי המצבר. תחזוקה נכונה יכולה להאריך את חיי המצבר שלכם.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים