ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מצברים למשאיות – כל מה שרציתם לדעת

מצברים בחיפה

מצברים למשאיות הם אחד החלקים החשובים ביותר במשאית. בדומה לרכב, המצבר אחראי על ההנעה, על הצפירה, ועל כל פעולה חשמלית שתתבצע במשאית. אז מה ההבדלים בין מצבר של משאית למצבר של רכב? ולמה צריך לשים לב לפני הרכישה?

מה ההבדל בין מצבר של רכב למצבר של משאית?

רבים חושבים ש"מצבר זה מצבר", כך שבעצם אין הבדל רב בין מצבר למשאית לבין מצבר לרכב. בפועל, המצבר של המשאית גדול ועוצמתי הרבה יותר. החלקים המרכיבים את המצבר אינם גדולים יותר בהכרח, אלא הרווחים בניהם. מצבר למשאית מכיל בתוכו חלל רב שמפריד בין החלקים, ומאפשר את עבודתו התקינה של המצבר.

רק כדי לסבר את האוזן, המצבר הפופולרי ברוב הרכבים הוא מצבר 35-60 אמפר, בעוד המשאיות הוא מצבר של 24 וולט בעוצמה חשמלית של 100 אמפר.

כל משאית זקוקה למצבר אחר

על מנת שהתהליכים ברכב יעבדו בצורה חסכונית ואופטימלית, יש להתאים את המצבר למשאית. קיימות בשוק מגוון רחב של משאיות המשתנות זו מזו בגודלן, במבנה שלהן, ובצריכת החשמל. ההתאמה המדויקת של המצבר לסוג המשאית היא קריטית לפעילותה התקינה, ויש לבצע את ההתאמה בעזרת מומחים שמבינים בתחום. חשוב להשקיע את הזמן הנדרש ברכישת המצבר המתאים, לבצע מחקר, ולהקדיש את הזמן. חשוב להבין שמצבר שאינו מתאים עלול לפגוע בחלקי המשאית, ולגרום לבעיות בהמשך.

המחיר זה לא הכול

כמו בכל דבר בחיים, עלות המצברים תלויה במספר גורמים. עלות מצבר למשאית נעה בטווח בין 850-1500 ₪. כאשר יש התלבטות בין סוגי המצברים, חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע, ולשים את הבטיחות במקום הראשון. גם אם פירוש הדבר הוא להשקיע עוד כמה מאות שקלים, אל תתפשרו על מצב שמתאים למשאית ככפפה ליד. במקרים בהם ננסה לחסוך עלויות על חשבון איכות – אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משלמים ביוקר על תיקונים והתמודדות עם ההשלכות. חשוב להבין שמצבר הוא חלק שאחראי על החשמל ברכב, שילווה אתכם למספר השנים הקרובות, ולכן חשוב להתייחס לכך בכובד ראש.

סוגי מצברים למשאיות

קיימים מספר סוגים של מצברים, בין היתר מצבר 140A, 135A. חשוב לוודא שסוג המצבר מתאים לאקלים בארץ – חום כבד ולעיתים גשמים. מצברים אלו הינם בעלי תקן בינלאומי, ותקן של מכון התקנים בישראל. כאמור, טרם הרכישה יש להתייעץ עם מומחה בתחום כדי להבטיח את הבטיחות של המצבר. יש להימנע מרכישת מצברים במקומות מפוקפקים.

שירות החלפת מצבר עד הבית

כשהמשאית לא מניעה, ברוב המקרים יהיה קשה להביא אותה למוסך. בדיוק בשביל מקרים כאלה, אנו מציעים שירות עד הבית. אנשי המקצוע שלנו יגיעו אליכם הביתה, עם המצבר הנדרש, בהתאם לסוג המשאית. החלפת המצבר תתבצע בשטח הבית, בצורה בטוחה ומקצועית. אתם יכולים להיות רגועים כשהמשאית שלכם בידיים טובות.

אנו בבית המצברים מציעים מגוון רחב של מצברים למשאית. אנו מחזיקים מגוון רחב של דגמי מצברים שיוכלו להתאים עבור המשאית שלכם, ולהחזיק לזמן רב. היועצים שלנו יוכלו להתאים עבור המשאית שלכם את סוג המצבר הנכון.

נשמח לעמוד לרשותכם בשירותי אספקת מצברים, החלפה, ומתן ייעוץ מקצועי.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים