ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מצבר יד שנייה (משומש)

מצבר וולטה

אחת האופציות אשר נהוגות על ידי נהגים לביצוע הינה האופציה לרכישת מצבר יד 2 לרכב. מצבר יד שנייה יכול לקצץ באופן משמועתי, קריטי ומהותי הוצאות כספיות בזמנים קשים, לחוצים ולא צפויים במזומנים ובכך להקל באופן דרמטי על ההוצאה הכספית שנפלה עליכם ביום בהיר אחד. כפי שידוע לכל, אורך החיים של מצבר הינו שלוש עד חמש שנים, אך יחד עם זאת, היום בו הוא מפסיק לפעול הוא ללא כל התראה מוקדמת ומבלי היכולת להעריך מתי זה יקרה, הדבר קורה פשוט בהפתעה ואז אין ברירה וחייבים להחליף מצבר באופן מיידי, אחרת הרכב לא יתפקד, יהיה מושבת ולא ניתן יהיה לנוע איתו.

מצבר משומש לרכב

מאיפה ניתן לרכוש מצבר משומש לרכב?

ישנן חנויות ומוסכים רבים אשר מעניקים שירות של מכירת מצברים משומשים ומצברים יד שנייה למגוון לקוחות. אנו בבית המצברים ריכזנו עבורכם מגוון מצברים יד שניה שתוכלו לרכוש בזמן שתצטרכו ועל ידי כך אף לחסוך בעלויות הגבוהות של מצברים חדשים. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו ולהשאיר פרטים או ליצור אתנו קשר באמצעות שיחה טלפונית, כאשר בשיחה אחד מצוות העובדים המיומן שלנו יענה לכם, ייעץ לכם וייתן לכם מגוון פתרונות לתקלה במצבר. כמו גם המומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את המצבר המתאים ביותר עבור כלי הרכב שברשותכם, וכך למנוע נזקים עתידיים ושמירה על אורך חיי מצבר ארוכים יותר.

מצבר משומש לרכב

מצבר משומש לרכב, בניגוד לדעה הרווחת הינו ברוב המקרים מגיע במצב מעולה כיוון שעצם העובדה שהמצבר הינו משומש אינה מעידה על כך שהוא בהכרח יהיה פחות טוב ממצבר חדש. על כן, אם אתם מתלבטים בין קניית מצברים יד שנייה לבין קניית מצברים חדשים, דעו לכם כי אין לכם ממה לחשוש ואין צורך להסס או להתלבט בעניין זמן רב, צרו עמנו קשר ונציג מטעמנו ייתן לכם הסבר מפורט על כל סוגי המצברים והאופציות העומדות בפניכם, וכמובן מבצעים ומחירים אטרקטיביים שתוכלו למצוא אצלנו תמיד. שכן, בבית המצברים תמצאו מגוון עצום של מצברים.

מצברים משומשים יד 2

באתר שלנו תוכלו למצוא מצברים יד שנייה למגוון סוגי כלי הרכב, כמו לדוגמא: מצברים למכוניות, מצברים למשאיות, מצברים למיני וואנים, מצברים לוואנים גדולים, מצברים לאופנועים בעלי סמ״ק גבוהה, מצברים לקטנועים קטנים, מצברים לאופנוע יד, מצברים לקלנועית, מצברים לסירות ואוניות וכן הלאה.

כנסו, צפו במגוון המוצרים שיש לנו באתר, התרשמו, ערכו השוואת מחירים ובנוסף לכל אל תהססו אפילו לא לרגע להתקשר אלינו ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים שברשותנו, הרי שזו הינה עבודתם ובסופו של יום כל לקוח שהוא מרוצה ויוצא עם חיוך על הפנים, הוא הצלחה עבורנו ואתגר גדול עבורנו שכן לקוחות מרוצים הם המנטרה שלנו להצלחה.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

דפים ושירותים נוספים