ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מצבר לכלי רכב בחיפה

המצברים שלנו

כידוע, קיימים מגוון סוגים וגדלים של מצברים לרכב, יחד עם זאת, חשוב לדעת כי קיימים מצברים לכל כלי הרכב, ואמצעי התחבורה השונים. לדוגמא: מצברים לאופנוע ים, מצברים לאופנועים, מצברים לקטנועים, מצברים לטרקטורונים, מצברים לקלנועיות, מצברים למשאיות, מצברים לאופניים חשמליים ועוד. חשוב לדעת כי לכל סוג של אמצעי תחבורה יש מצברים שיותאם בדיוק לו, בחירת מצבר שאיננו מתאים יכול לגרום לנזקים רבים. על כן, כפי שציינו יש מצבר לכל כלי הרכב, הרי כל כלי רכב ואמצעי תחבורה צריך מצבר על מנת שיפעל. נפרט אודות מצבר לכל כלי הרכב, באמצעי התחבורה השונים:

מצבר לאופנוע ים

בחירת מצבר לאופנוע ים, כמו גם מצבר לכל כלי הרכב השונים, מחייבת ידע ובדיקה איזה סוג וגודל של מצבר מתאים לאופנוע הים. חשוב לדעת כי בחירה לא נכונה של מצבר לאופנוע הים עשויה לגרום לנזקים כאלה ואחרים, המתחילים מאי יכולת תנועה עם האופנוע ים ועד לגרימת נזקים למערכות השונות של אופנוע הים.

מצבר לאופנוע

כמו שקיימים אופנועים בגדלים שונים, כך גם הגדלים של המצברים משתנים, על כן בעת רכישת מצבר לאופנוע שימו ליבכם לכך שהוא אכן מתאים לגודל האופנוע ולעוצמות שלו. עזרה בבחירת מצבר לאופנוע יכולה להיעשות על ידי התייעצות עם איש מקצוע בתחום זה, אשר מבין בבחירת מצבר לאופנועים השונים. כמו כן, אל תקלו ראש בעניין שכן וכפי שציינו לעיל הדבר עשוי לגרום לכם לנזקים שהם בלתי הפיכים.

מצבר לקטנוע

קטנועים ידועים בכך שהעוצמה שלהם מופחתת משאר כלי הרכב, חד עם זאת צריך עדיין לדעת את ההתאמה של המצברים לקטנוע על מנת למנוע נזקים מיידיים וכן נזקים עתידיים. לאור זאת התייעצו עם איש מקצוע בתחום בטרם החלפת מצבר לקטנוע.

מצבר לטרקטורון, מצבר לקלנועית ומצבר למשאית

חשוב לדעת שהגודל והעוצמה תמיד חשובים לכולם, אולם יחד עם זאת לא כל מצבר מתאים לכל סוגי כלי הרכב. על כן ועל מנת להתאים מצבר לכל כלי הרכב, יש לדעת את הנתונים הרלוונטיים המשפיעים בבחירת המצבר. לפיכך, בין אם מדובר במצברים לקלנועית, מצברים למשאית או מצברים לטרקטורון, חשוב לדעת איזה דגם של מצבר יתאים לכלי הרכב בצורה המיטבית ביותר.

היכן ניתן למצוא מצבר לכל כלי הרכב?

כפי שציינו לעיל, קיימים כלי רכב מסוגים שונים, לכל כלי רכב יש מצבר אשר מתאים לו. לאור האמור, אם אתם מחפשים מצבר לאופנוע הים, מצבר לקטנוע, מצבר לאופנוע, מצבר לטרקטורון, מצבר לקלנועית, או אפילו מצבר למשאית, הגעתם למקום המתאים. בבית המצברים תמצאו מצבר לכל כלי הרכב. לנו בבית המצברים יש מצברים מהחברות המובילות והטובות ביותר בתחום, שכן על מצבר טוב אסור להתפשר. פנו אלינו עוד היום ונעזור לכם בבחירת המצבר המתאים לכלי הרכב שלכם.

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

מרכז המידע של בית המצברים