ראשון-חמישי 8:00 - 17:00
שישי 08:30 - 13:00

מצברים לרכב בחיפה - שירות אישי עד בית הלקוח | מתחייבים למחיר הטוב ביותר!| מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב ועוד...

מצברים עד הבית

מצברים בחיפה
הרכב נתקע ליד הבית? קחו נשימה עמוקה, זה הדבר שקורה הכי הרבה פעמים בשנה, והזמינו שירות של איש מקצוע שמגיע עם מצבר לרכב עד הבית. מצברים עד הבית, זה הפתרון החדשני שמלבד העובדה כי הוא חוסך לכולנו המון זמן, אלא גם חוסך כסף ועצבים בשל כך שאם לא
נזמין שירות של החלפת מצברים עד הבית, נצטרך לנסוע למוסך ולהמתין עד לקבלת שירות.אז אם נתקעתם ליד הבית, והמצבר לא עובד עוד, דעו לכם שיש חברות המספקות פתרונות של החלפת מצבר עד הבית. אז מעכשיו אפשר להכניס את החיים לפרופורציות כי אין צורך להגיע עד למוסך בשביל מצבר, ויש שירותים להחלפת מצבר בבית הלקוח.מצבר עד הבית

מצברים עד הבית – החלפת מצבר עד הבית

החלפת מצבר לרכב יכולה להיות פעולה שהיא מייגעת, מעיקה ולפעמים אף מסובכת. מלבד זאת, הפעולה של החלפת המצבר ברכב יכולה להיות מלחיצה, ובשל כך מחייבת ביצועה בנוכחות או על ידי איש מקצוע שמבין בתחום המצברים. לאור כל האמור, חברות רכבים ומוסכים מצאו פתרונות לבעיה של רכב שנתקע, וענו על השאלה איך ניתן לעזור לאדם במצב שהרכב נתקע בבית או באמצע נסיעה. כאשר התקלה נובעת ממצבר שאינו תקין, הפתרון שנמצא היעיל והטוב ביותר הוא החלפת מצבר עד הבית. שכן, לאור כל היתרונות שגלומים בהגעת איש מקצוע לביתכם עם מצבר המותאם לרכב שלכם, החלפת מצבר עד הבית זה הפתרון שכל אדם יעדיף, וזאת לא רק בשל הנוחות שבדבר.

החלפת מצבר בבית הלקוח

תהליך החלפת המצבר בבית הלקוח יכול להיות יעיל באופן משמעותי וחסר כל תחליף, שכן אתם מעבירים לבית המצברים את הכתובת שבה אתם נמצאים, זה יכול להיות בבית, בעסק או היכן שבעצם נתקעתם. ביום ובשעה שנקבע יגיע אליכם איש מקצוע מומחה, שיבצע החלפת מצבר לרכב שלכם. מומחה שמבין בתחום המצברים ובעל ניסיון יבצע את העבודה בצורה מהירה, יגיע עם כל הציוד והחלקים הנדרשים לצורך החלפת המצבר ברכב, וכן ידאג לבדוק שאכן המצבר עובד ואין תקלות נוספות שהוא יכול לעזור בהן, בטרם עזיבתו.

מצברים עד הבית – מה הוא התהליך?

אז אם אתם מחפשים חברה המעניקה שירותים של מצברים עד הבית, התקשרו עוד היום לבית המצברים, החברה מעניקה את שירותיה בכל אזור חיפה והסביבה. בחברה שלנו יש מצברים בגדלים שונים אשר מיוצרים על ידי החברות מובילות בתחום. במהלך השיחה נקבע מועד ושעה להגיע אל הכתובת שאתם תתנו לנו, כאשר שם נבצע את החלפת המצבר לרכב. תהליך של החלפת מצבר כפי שציינו יכול לתקוע יום שלם, יחד עם זאת, אנו בבית המצברים נעשה ככל שביכולתנו ליתן לכם שירות מצוין בזמן שלכם ובאזור הנוחות שלכם. כי היום על מנת להחליף מצבר אין צורך עוד לצאת מהבית.

הרכב לא נדלק?

מצבר לרכב יכול להחזיק מעמד כשלוש שנים, אך הוא יכול להחזיק מעמד גם לחמש או שש שנים. הדרך היחידה לדעת שהמצבר עומד להיגמר היא כשהמכונית מתחילה לקרטע ולא להאיץ. אם אתה מבחין בתסמינים אלה, הגיע הזמן לרכוש סוללה חדשה.

אם אתה עומד להתניע את המכונית שלך והוא לא נדלק, בדוק את הדברים הבאים:

  • הפנסים דולקים.
  • הרדיו דולק.
  • החלונות החשמליים למעלה או למטה.
  • יש לך מיכל מלא של דלק.
  • יש לך את המפתח בהצתה והוא במצב "מופעל".

אם אף אחד מהדברים האלה לא עובד, ייתכן שהסוללה שלך מתה ויש להחליף אותה.

המצבר מת ואתם תקועים בדרך?

אחד מהדברים המתסכלים ביותר זה להיתקע עם הרכב בגלל שהמצבר מת, לפעמים אם יש מישהו ליד ניתן להניע את הרכב באמצעות כבלים ולהגיע למוסך או חנות מצברים על מנת להחליף אותו. אבל מה קורה במקרה שהמצבר במצב כל כך גרוע שגם עם כבלים לא מצליחים להניע? או שאין לידכם אף אחד עם כבלים? משתמשים בשירות מצברים עד הבית!

שירות מצברים עד הבית הוא שירות שבו אתם יכולים להתקשר ויגיע עד אליכם טכנאי עם מצבר להחלפה. הטכנאי יבדוק את הרכב, יקבע כי הבעיה אכן במצבר ויחליף לכם את המצבר על המקום כדי שתוכלו להמשיך בדרככם בקלות ובמהירות.

למה לא להשתמש בשירות של הביטוח?

לחלק מהנהגים יש שירות ביטוחי שמאפשר לקרוא לטכנאי שיחליף להם מצבר בדרכים. אז שירות זה הוא אכן שירות יעיל, הבעיה איתו שחברות הביטוח מפעילות כמות מוגבלת של טכנאים כאלה ולכן זמני ההמתנה יכולים להגיע לשעות רבות עד שמגיע מישהו – בסופו של דבר זה תלוי בעומס באותו הזמן שאתם תקועים, בימי גשם שבהם יש המון תקלות ואנשים שנתקעים עם המצברים אתם יכולים להמתין ולהמתין עד שתקבלו מישהו.

בנוסף ברוב המקרים העלות של המצבר תהיה גבוהה פי כמה מעלות המצבר בחנות – כיוון שחברת הביטוח צריכה להרוויח והטכנאי צריך להרוויח וכולם צריכים להרוויח חוץ מהלקוח המסכן שנתקע עם הרכב.

שירות מצבר עד הבית חותך את המתווכים ברקע ומביא לכם מחיר נוח למצבר וזמינות הרבה יותר גבוהה מהזמינות של הטכנאים שעובדים עם חברות הביטוח.

שירות עד בית הלקוח!
למידע נוסף ולהזמנות חייגו 072-3929-707

 

תוכן עניינים

לוגו בית המצברים

בית המצברים הוקמה בכדי לתת שירות אמין ומענה מקצועי בכל הנוגע לשירותי מצברים לרכב, התקנת מצברים לרכב, החלפת מצברים לרכב שירותי מצברים SOS בדרכים או ליד ביתכם.
הטכנאים שלנו יגיעו לאזור שלכם במהרה לא משנה אם אתם בכביש, בבית או בעבודה, אנו מספקים שירותי מצברים בחיפה והסביבה.
נתקעתם? תתקשרו ונגיע אליכם!
072-3929-707

דור רוזן
דור רוזן
2022-10-30
60 שח להגעה עד הבית, מצברים יש כמה אפשרויות וצריך לבחור נע בין 350-500 שח. בנוסף הגיעו תוך 10 דק (גר בחיפה). ממליץ בחום!
Ofira Hayut
Ofira Hayut
2022-10-28
שרות אמין, מקצועי ונעים. ממש מקסימים. ממליצה בחום (ולא יקר!)
Kobi Cohen
Kobi Cohen
2022-10-18
החלפתי מצבר 70 אמפר start stop. שירות מצויין ומחיר הוגן
עומר קורץ
עומר קורץ
2022-08-10
תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי כבר החליפו לי מצבר. הגיע בחור נחמד, הגון ומקצועי. ממליץ בחום
Maoz Nagler
Maoz Nagler
2022-08-07
הגיעו תוך 20 דקות, שירות מצוין שכלל מבט כולל, עצות ואפילו החלפת פיוז. ו...מחיר זול משמעותית מהצעות אחרות באמת שמעל ומעבר
Itamar Jaffe
Itamar Jaffe
2022-08-03
תותחים! נותןהמלצה חמה לאחר שעזרו לי באמצע הלילה כשנקע לי הרכב באמצע הכביש. הגיעו מהר, מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב.
Leonid Rozinov
Leonid Rozinov
2022-07-22
שירות מעולה, מהיר. המחירים בסדר לגמרי. ההחלפה של המצבר מתבצעת על המקום.

נתקעת? תתקשר ונגיע אלייך!
חייגו עכשיו 072-3929-707
או השאירו פרטים באמצעות הטופס:

דפים ושירותים נוספים